Sry alla bloggläs...

Hej!

Sry alla bloggläsare! Nu har jag inte bloggat på länge
p.g.a att jag inte haft tid och så.

Men men nu ska jag skriva lite vad som hänt då!

Lördagskvällen:

Ja, jag åkte till Tova klockan 18.00 och där var Tova o Elin.
Efter en liten stund senare kom Amanda, Daria och Hanna!
Vi snackade och sjöng singstar! Efter vi hade sjungit åt vi
tacos! Mycket gott! Vi ville gör pyramid och ta kort, men det failade totalt ^^
Aja.. sen kom då kvällens mittpunkt, BADTUNNA! Åh va kallt det var att ta på
bekinin och sen springa ut i snön och i badtunnan! Kaos!
Vi sjöng och skrek innan det blev seriöst pladder. Vi snackade om allt och
det var 7kt kul!
Klockan 11.30 åkte Hanna, Daria o Amanda hem. Kvar var jag, Elin och Tova.
Vi såg på Step UP och sov!
Jag åkte hem på söndagen klockan 12.00



Söndagen:

På söndagen åt jag på Sibylla och åkte till Nye med Aleksandra!
Jag red Calle och hon Atlas! Det var underbart väder så ridturen var toppen!
Hästarna var pigga och Aleksandra fick underbara kort! De kommer i ett inlägg
fram mot helgen.


Idag:

Idag har det varit tema dag om rökning. Rätt Chill dag med slöjd film och
tema.
Annars har jag bara gjort läxa för att få tid imon! :)

Hej då!



 Bilder tagna av : Daria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0