Skyview

Ja hållå!

Sitter och är trött. Ja idag har jag varit hemma från skolan
på grund av att jag har varit yr och illamående. Det
suger särskilt när ens mamma tror man fejkar ;o unfair!

Så har ju Matilda, Jag, Linnéa och Jessica bestämt avv vi ska åka 
SkyviewGloben! Vi ska åka upp på Globens tak och få se
hela Stockholm i en liten kub, typ. ROLIGT!

 Bild källa

 


130 meter över havet! ;O Det e högt!
Hoppas man inte trillar ner bara!

Imon blir det ridning i stallet och massa läxa antagligen.
Det ska var hoppning imon, hoppas jag!
Eftersom Carina var sjuk förra veckan och då skulle vi hoppa.
Annars blir jag sur!
+ att jag har 5 igenridningar nu! ;O
Men dom ska jag ta hand om när vi kan rida ute :p

God natt ;*


Kommentarer
Postat av: thezzan

ja har varit pa skyview, ascoolt :P<3

2011-03-15 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0