Philippa...

Ja hallå där!

Idag red jag Philippa på ridningen. Vi hade världens tråkigaste
hopplektion. Ne, kanske inte.. men den var inte kul.

Idag cyklade jag direkt till JC efter skolan för
att möta Matilda! :D Vi gick till BjörnBokhandel för att köpa present
till våran lilla bror Casper. Ja vi hittade ett liltet fint kort!
Och så cyklade vi hem till han. Röda om näsorna kramade vi och grattade
han!

Imorgon åker jag direkt till stallet efter skolan, för att hinna pyssla lite med Spinks
och meet my friends :)

Om ni inte har tänkt på det så har ju Björnsbokhandel inte en björn som bild
utan en Uggla.. WTF! Aså det borde ju va en björn då, annars kunde det ju heta
"Ugglansbokhandel."  Jaa.. sånt stör mig mycket.
God natt bloggläsare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0