No time left for you..

Hej! Nu har jag svikt er igen.. Förlåt! Men idag har jag sovit till 12 efter att ha tittat ensam på MTV , är på gränsen till no lifer.. Sen ringer söta Tselmeg och undrar om vi inte kan hitta på något! Jag går till henne där vi lyssnar på musik och pratar om allt. Vi sticker hem till mig så jag får lite mat, sen drar vi tbx till henne då hon äter. Vi bestämmer oss också att gå ut och jogga. Efter maten cyklar vi ner till elljusspåret och ser att det är värsta isbanan, så vi går och lyssnar och sjunger till Shinee och BigBang ^^ halkade typ 20 ggr.. smidigt! Jag kom hem vid halv 8 och tittade på Tv och duschade. Just därför har jag inte hunnit fixa in några bilder.. Ska verkligen försöka hinna med det imon men då ska jag också plugga till musikprov och engelska prov, plus biologi och matte, TAGGA! Vi hörs! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0