H-E-L-G!

Hej!
Sitetr och chattar på msn och ska snart gå o lägga mig.

Igår var jag med Axel o Björn, vi gick till Arena, blev rädda och tittade på film!
Mys!!

Idag har jag varit med Filippa och hälsat på Swala och vatt ute med Doris!
Fina kort blev det!!
Efter en härlig tid med Filippa åkte jag hem och käkade lite mat.
Efter det åkte jag till Emelie Danielsson! Vi lyssnade på musik
och cyklade till stallet för att ta in Spinks och hälsa på de andra hästarna.
Vid halv 8 kom Josse och Helena och vi tog in alla ridskolehästar.

En super härlig dag med gött väder! :D
Skönt att slippa all snö! :)) <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Danielsson

Nice (H) <3

2011-04-10 @ 17:27:30
URL: http://emelieochthezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0